Pages

Sep 13, 2012

TADIKA : Air Berstail


Rasa rindu kat anak-anak tadika pulak .


Dulu

 Aku : " Alif.."

Murid S : " Alifff... "

Aku :  Ba...

Murid S : Baa..

Aku : Kenapa pegang perut ?

Murid S : Ni apa cikgu ?

Aku :  Ta ..

Murid F :  Cikgu ! Apa yang basah bawah kerusi tu.. macam air je .. menitik-nitik ..


Aku pon menjenguk ..
Huh..air ? Air apa ni ?

Murid S :  Tu air kencing saya cikgu ..(  jawab diiringi muka gembira dan lega )

" Hah ?? .. "

Murid lain : " Heee air kencing .. "


Aku : Kenapa tak cakap dengan cikgu ?

Murid S : Cikgu suruh mengaji dulu ..


Erk ? =,='


Macam-macam stail dah budak sekarang ni ..


10 comments:

  1. bagussss budak ni. bagussss. sungguh mendengar kata. haha

    ReplyDelete
  2. sayapun cikgu tapi tak di tadika di elementary ketika seorng budak kata cikgu saya nak kencing tapi tak bisa buka celana saya pun bantu buka ketika saya bantu diapun kencing dan membasahi semua tangan saya hi hi

    ReplyDelete
  3. hihihihi .. adik sy pun cikgu tadika , suka sgt dgr cerita2 dia pasal budak2 comel kt tadika :)

    ReplyDelete
  4. @munir ardi wahh dasat tu..hehe pengalaman best pon ye

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)