Pages

Jul 8, 2013

Kepuasan

Assalamualaikum 


Kepuasan . Ye hari ni aku puas . Haih jangan pikir lain . Tak elok . Aku muda lagi. 

Aku buang sawang , cuci longkang , cuci tandas , bilik air . Basuh kain . Sidai . Mop lantai . Masak . Surirumah agak berjaya 

Dan hujan pon turun dengan lebatnya .  Dan nasi ayam yang bukan untuk ayam yang makan pon tersedia . Maka pon lagi lepas makan , mata pon akan merangkak2 mencari bantal .

Puas hati kerja hari ni . So syok sendiri la pulak kan .

Babai korang .


17 comments:

  1. mana nasi ayamnyaaa...nak skettt.hehehe

    ReplyDelete
  2. jalan sini cari nasi ayam. wooott woott nak nasiikkkk

    ReplyDelete
  3. mmg puas di situ bila dpt siapkan semua kerja2 di atas.. lg2 ad anasi ayam... sedapnya...

    ReplyDelete
  4. Rajin keli rajin..pas wat keja trus mkn nasik ayam..:D

    ReplyDelete
  5. emm aku pun akan rasa puas tengok seisi rumah bersih...

    tp dh lama tak praktis...

    hekhek~

    ReplyDelete
  6. nasi ayam fuhh sedap dimakan ketika hujan. yang penting aspek kebersihan tu baru sejuk perut

    ReplyDelete
  7. nasi ayam fuhh sedap dimakan ketika hujan. yang penting aspek kebersihan tu baru sejuk perut

    ReplyDelete
  8. tak dapat baca laa,dik,,iklan ni kacau je,,,

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)