Pages

Sep 3, 2013

Ringkasan yang Ringkas

Assalamualaikum

Buat ape sume?
Masih kira due posen
Ye
Aku dah start menabung dan mencatu duit dengan lebih tegas

Tak tau apa hikmah kali ni
Huhu

Perit jugak bagi aku yang baru nak merangkak cari duit

Bagi yang terasa perit memang perit
Aku?
Mungkin tangguh sekejap beli kereta
Setakat ni motor memang cinta aku
Tangguh kahwin?
Itu dipikir banyak kali
Huhu
Mak
Tolong kite

Eh nak buat ringkasan
Eh minyak angin mane
Pening

4 comments:

  1. yup.. masih kira 20 sen.. taraf hidup makin naik.. bila la boleh kumpul duit nk kahwin.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Nak kena cari motor cinta sebijik juga.
    duit tabungan 20sen sepuluh hinggit belum cukup.
    Kena kerja keras lagi ni...
    Kalau nak pi cari macam motor cinta tu paling murah berapa boleh dapat ya kak keli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. motor cinte tu tak dijual dibeli

      Delete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)