Pages

Jun 21, 2012

TADIKA : Angry Bird

" cikgu , kenapa pensel dia angry bird merah , saya nya kuning , nak merah jugak "

"cikgu , pemadam ni takde angry bird pon "
"memang la , ni kan kamu beli sendiri "
"nak tukar cikgu ? "
"haaa ... ?? "

"cikgu , tengok kasut saya ade angry bird , cikgu takde .. haaa kamu pon takde taw ! "

"cikgu , lukiskan angry bird kat sini ... "

"pernah main game komputer  murid2 ? "
"pernah .. "
"main apa ? "
"angry birdd !!! "

"kat rumah kita kan ada angry bird besar macam ni ... "

"kat rumah kita pulak angry bird nya banyak ...  "

"kita ada angry bird macam ni .. "


ANGRY BIRD !
Haaa angry aku dibuatnya ..
Huh ..
Angry bird sesaja ..
Alat tulis budak-budak ni semuanya angry bird ..
Sampai alat tulis yang sekolah siapkan pon ..
Stoking , pensel , pemadam , beg , keychain beg , semuanya angry angry angry bird bird ..
Hadoiii ..
Sampai cikgu nya nak jadi angry bird pon ada ..
Ni anak sekarang ..
Anak akan datang .. ???

    

Yang mana satu pilihan anda .. 


24 comments:

  1. hehehe... byk bsaba ye keli... semuanya nak angry bird... sampai cikgu pun nak bertukar angry..

    sy nak warna merah... ;p

    ReplyDelete
  2. lucu .. angri bird mmg kegilaan bbudak skang ni

    ReplyDelete
  3. haha.. akan datang.. papa bird angry..

    ReplyDelete
  4. hahahahha...budak-budak memang obses pada sesuatu benda selagi musim angry bird tak habis selagi itulah budak2 menggila nak semuanya angry bird

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum keli....memang suka tengok angry bird niyg merah itu menawan hati...:)

    ReplyDelete
  6. mmg angry bird sekarang dah jadi fenomena.

    ReplyDelete
  7. hahaha..cikgu yang angry...budak2 zaman sekrang ni lain dengan bdk2 zmn dlu...sekrang ni mnghadap kmputer je kt rumah...

    ReplyDelete
  8. anak akak pon suke angry bird..x tahu la apa yg bestnya angry bird ..dah la takda badan hihi

    ReplyDelete
  9. @maszull Mesti mama ada angry bird kat umah kan.Hehe

    ReplyDelete
  10. @::CIK LYNN:: Dah dilahirkan dalam zaman ni , memaang macam ni laa

    ReplyDelete
  11. @Rina AVAIL a.k.a Cik Betty Huhu.Budak2 ni badan ke takde ke layan aje.Haha

    ReplyDelete
  12. Hehe...anak CiM yg tadika tu pown suka anggry bird

    ReplyDelete
  13. anak sekarang angry bird anak akn dtg confom angry teacher!!hahaha

    ReplyDelete
  14. hahahaha . kite tak tawu pon ade binatang cenggini .

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)