Pages

Jun 4, 2012

TADIKA : Kena Tipu !

Assalamualaikum 



Hari ke berapa tak ingat dah citer aku ni ..
Kes aku kena tipu ..
Bukan gores dan menang ..
Ni cikgu terguris budak menang ..
Adoi !


Dah le aku memang tak sempat jumpa cikgu nya ..
Main ganti orang sesaja ..
Nak kenal budakbudak ni memang ini lah gayenya ..


" Cikgu ! Nak kencing ! "  angkat tangan sambil pegang seluar 

" Haaa cepat2  "  sambil buka pintu kelas 

" Cikgu ! Nak juga !"  jerit sorang budak lain 

" Ok , haa cepat sekali "


di tandas 


Sorang  dah selesai .

" Ha sayang , kamu pulak "

"Tak nak la cikgu , tak rasa nak kencing pon , saja ikut dia "  muka selamba sambil geleng kepala 

" Haaa ? Tipu cikgu ya "


Yaaa yeehaaa ! Tipah tertipu .
Ok kenal dah budak mengade nak keluar kelas !
""""""""""""""""""""""""""

Maaf guna  'kencing'  di sini ^^




38 comments:

  1. haha..cikgu pun kene tipu sudey!!so lps nie berhati2 dgn taktik bdk kecik tue ya =D

    ReplyDelete
  2. nakalnye... huhuhu... suka usik cikgu dia... ;p

    ReplyDelete
  3. eh comel plak tipu2 ikut nk g tandas hehe... saje dia nk manja2 ni dia jeles tgk cikgu jalan dgn kawan dia...

    ReplyDelete
  4. hahaha...lawak la...kecik2 dh pndai...=p

    ReplyDelete
  5. CIKGU..... saya nak KENCING juga.... sambil pegang tangan cikgu... maaf pegang tangan cikgu... huahuahuauhau tttteeetttt

    ReplyDelete
  6. bebudak camni ok lg bila dilayan kita..klo yg skolah menengah tu mmg..bt sakit ati je...pandai protes

    ReplyDelete
  7. @Ayu Iman Memang siap le budak kecik tu.Haha !

    ReplyDelete
  8. @Hanis MY Haha.Jeles takdapat jalan sama.Budak bijak mengelat.

    ReplyDelete
  9. @! Arjunakirana ! Huh? Bahaya anak murid ni.Nak kene ni.Haha

    ReplyDelete
  10. @Yumida Haha.Budak sekolah menengah memang nak kena le..

    ReplyDelete
  11. haha, comellha.. memang banyak telatah knak2 yg mncuit hati ni..

    ReplyDelete
  12. cikgu sekolah tadika eh?best nyer...dorg mesti comel2 kan?

    ReplyDelete
  13. hahah...macam rtime kita sek2 dulu..teman kawan g tandas..ehhehe

    ReplyDelete
  14. cikgu!! dkna singgah sini tak tahan nak kencing..hahahaa

    ReplyDelete
  15. cikgu teman dya g toilet..hihih..kita sakit perut lh cikgu..

    ReplyDelete
  16. hehe..teringat zaman sekolah..nak kencing tahan je sebab takde yang nak teman...:P

    ReplyDelete
  17. @eintan nurfuzie owh ni pon anak murid tipu cikgu eh.HEHE

    ReplyDelete
  18. @dyabunga Cikgu teman sambil tutop hidung.Hehe

    ReplyDelete
  19. ala budak budak mmg gewdiks sikit. sabar la naaa. ;D

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)