Pages

Jul 29, 2012

Oder Bukan Kemain



Suatu pagi ,


" Hello , assalamualaikum .. "

" Waalaikumussalam .. "

" Mak , jumaat ni tak jadi balik , ahad ni mak datang boleh ? "

" Haa , ye lah tengok dulu cam ne .. "

'' Mak masakkan cucur udang taw , kuah banyak-banyak ye , kalau boleh nak pizza sekali "

" Hmm ye la tengok dulu macam mane "


------------------------------------

Tengok adik aku mengODER..
Kemain lagi dia ..
Yang lintang pukang kat dapor aku jugok ,,
Aish ..
Kawan-kawan rapat dia tak ramai pon , empat orang je ..
Empat kilo tepung gandum cukup lah kan ?

14 comments:

  1. nomal la tu :) huhu, da nme pn kkk, mmg kne tlg..

    ReplyDelete
  2. samalaa ngan adik cik mama, bongsu ag, main order jerr.. time kita dulu takdernyaa cam ni.. heheheh.

    ReplyDelete
  3. selalunya mcam tula kalau dah namanya adik,, menyampah tol kan,, tpi sayang,, ehehe

    ReplyDelete
  4. dah nama pon adik ..hehe
    salam kenal dn follow sini
    meh singgah ket sini

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/07/peserta-masterchef-follow-qr.html

    ReplyDelete
  5. adik tu nak bermanja2 tu..hehehehe

    ReplyDelete
  6. @Boni Kacak minta mahap nak manja2 ngan aku..hehe

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum keli...kalau anak bongsu mcm tu lah perangainyakan manja tahap paling gaban...:)

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)