Pages

Jul 17, 2012

TADIKA : Mengantuk



Bila hari Rabu je pasti menu mereka nasi lemak ..
Tahu-tahu je lah nasi lemak ..
Mesti berlemak krim manis aum aum baru sedap kan ?..

Dengan rasa sukahati lepas dapat sms call segala bagai ..
Ditambah pulak aku tidak perlu memarut kelapa , ..
Memerah santan hingga ke titisan akhir ..


Potong saja kotak SANTAN DAH HABISSSS !!!! 
*ala-ala iklan dalam tv gitu ok ..

Esoknya lepas rehat ,..
Yang sana menguap..
Yang situ menguap..
Yang sini pon menguap ..
Aku pon menguap ..

Hmm aku tak kesah la kan ..
Sebab penyakit menguap memang berjangkit ..
Takkan la aku tersalah ramuan masukkan pil khayal ..
Pil dadah ?

Selesai sekolah ..
Balik rumah ..

" Aik , berapa banyak kamu masukkan santan dalam nasi tadi " , ma tanya 

" Hmm kenapa ma ? "

" Ni tinggal sikit ni , banyak nya kamu letak .. "

" Erk , ye ke , "

*dalam hati  " patot la budak-budak tadi kuyu sesaja "

" Abis tu tak mabuk menguap ke budak-budak tu .. ? "

" Hmm , hehe ngan cikgu-cikgu nya mabuk ma .. "

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Haaa kau..
Mungkin syok pot pet sambil melayan tv tengah masak ..
Maaf anak murid ^^

14 comments:

  1. heheheheh tringt plak zmn2 skol tdika dlu..:)

    ReplyDelete
  2. apesal nasik lemak buat mengantuk ek?

    akak pon belasah pakai santan kotak je kalau buat nasik lemak kiki

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha.. rupanya awaklah punca kepada segala2nya..hahaha

    ReplyDelete
  4. terlebih lemak mmg bleh ngantuk... hihi sape la yg msak tuyeeee hihi

    ReplyDelete
  5. hikhikhik..kite pun cpt ngantoook,menguap2 lau lepas mam nasik lemak yg begitu bnyk santan..hihihi.. :D

    ReplyDelete
  6. hihi..mesti kaw2 lmak nasi tu..klu sy mngntuk trus tdo:p

    ReplyDelete
  7. hehe. dari dlu lagi mitos nasi lemak ni buat mengantuk. ;)

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)