Pages

Jun 15, 2013

Bakso Hampeh




Petang semalam balik dengan kelaparan .Bekerja dari pagi tak makan . Minum je 
Kalau makan baru nak suap nasi , kompem kena panggil .Sebutir nasi je sempat masuk mulut aku 


Balik semalam menyinggah beli bakso .Sibuk orang kata sedap 
Biar aku pulak  yang rasa. Beli sebungkus je . Sebab jenis aku , kalau  tak sedap, aku akan buang 


Balik dengan tahap kelaparan maksimum berganda-ganda. Hirup punya hirup kuah dia.
Makan la kuey teow dia . Erkkkkk. Keras! Ape hal keras. Langsung tak kembang dalam sup 
Mungkin dia simpan nun kat peti ais beku keras salji kot. Hmm terus aku buang kuey nye , sup aku hirup 


Kejap-kejap tu jugak aku masak nasi goreng ikan masin , ayam goreng , 
kuey dah menghampakan perut kami . Hmm berniaga biar patut oiiiiiiii. Kita ni bagi orang makan
Lepas ni memang tak beli bakso kat dia dah . Beli kat restoran, tapi tu rasanya. Pasar malam lagi sedap 



No comments:

Post a Comment

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)