Pages

Jun 26, 2013

Terperangkap



Assalamualaikum 
Moge semua sihat-sihat saje
Musim jerebu lah katekan 

Aku nak balik kampong pon tak boleh
Konon ke Kolompoq beberapa hari je 
Saje nak shopping lelama
Persiapan raya la konon nya

Paaapppp datang jerebu 
Hari sabtu ahad duduk diam saja kat umah
Konon nak balik kampong kat Kole Selangor cari ketenangan paru-paru

Laaa balik kampong pon sama 
Lagi tebal dari Kolompoq ni aku rasa
Aku nak melangkau balik Perak pon tak boleh 
Mak kata lagi tebal berkepal-kepal 
Last nye aku masih disini 
Masih di dalam awangan jerebu Kolompoq

Alhamdulillah malam tadi hujan 
Hujan pon bau asap 
Bau hangit 
Ke aku sorang je yang bau macam tu 
Ke ada yang kentut 
=.='

Dan sehingga kini 
Masih sakit kepala , tekak , mata , bibir kering dan berdarah 
Jaga kesihatan ye kawan-kawan


2 comments:

  1. bau hangit la...

    sebab aku pun baru bau benda yang sama tadi...

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)