Pages

Jun 30, 2013

Muka Tak Bersalah



Hari Ahad. Hari berehat. Sengal badan letih ke sana sini tak habis. Mata pon melayu saja. Takde mata cina india kadazan la pulak hari ini . Lepas selesai zohor , batal pon menyapa aku lalu mengajak tidur bersama. Oh sooo suwiiit bantal.


Letak kepala . Peluk bantal kesayangan . Mata pon tertutup rapat . Lena dibuai mimpi . Sampai kat London, beli itu ini , ambil gambar posing sana sini , lepas tu dengar ada bunyi yang amat bising . 


Pergi tengok , tup ! Jaga ! Bunyi printer adik aku ! Arghhhhhh !!! Hilang LONDON , shopping , flight aku bagai. Boleh pulak adik aku print kerja dia sebelah aku . Haih macam takde tempat lain , nak jugak sebelah telinga . Hilang mood terus. Blur tengok bantal . 


Hmm adik aku ni dah kenapa , rindu aku cakap rindu , jangan macam ni kau luahkan tau ? Balik asrama dah pon si kecik tu . Tadi salam muka tak bersalah je . Cehhh !


1 comment:

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)