Pages

Mar 24, 2012

lelaki becok

selalunya perempuan becok. gelaran perempuan melekat disitu. entah dari mana datangnya pon aku sendiri tak tahu. tapi kini dikaitkan dengan lelaki. lelaki becok. pasti wujud lelaki ini. tapi untuk ape. mungkin sama peranan lelaki becok ini dengan perempuan becok. atau lain peranannya. atau aku sengaja mencari topik untuk entri kali ini.


kejamnya kau nenek menokok tambah cerita.



sekali lagi bertanya, wujudkah lelaki becok atau diwujudkan lelaki becok.


tetapi ini terjadi pada diriku sendiri. bersama dalam kumpulan menyelesaikan tugasan.
entah ape kene dengan mamat tu pon aku tak pasti. semacam becok nye mengalahkan aku yang nenek ni.
mungkin aku salah sangka. permulaan yang baik untuk aku meniai lelaki itu.


tapi akhirnya, masih becok. pelik aku mamat ni. agak-agak mengalahkan perempuan.
kumpulan aku setakat ini paling riuh. kalau ade anugerah team terlebih ceria rasanya lelaki ini johan.


tapi aku akui, lelaki ni becok sebecoknya pon keje jalan. takde lah setakat mulut je lebih habok pon tarak.


ops nenek kau dah puji dia .

.................................................
 
lelaki ini 
mulut becok tapi
keje kau jalan 
takde separoh2 jalan
tapi 
telinga aku 
kene tahan
tapi hati aku
.
 
..................................................
 
 
 
nenek! kau dah suke die ke ?!


ish.diam lah.
 
 
 
  • kenapa lelaki becok ?
  • apa kepentingan dia ?
  • lelaki becok mampu menambat hati wanita ?


No comments:

Post a Comment

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)