Pages

May 22, 2012

Hari Ini


Assalamaualaikum .
Pagi semua !

Hari ini 1 Rejab. Ahlan wasahlan Ya Rejab.Tiada amalan khusus untuk bulan ini . Jaga-jaga dengan fadhilat-fadhilat itu ini . Dari mana datang nya hadis tu mesti di selidik. Hadis lemah atau palsu ?

Selamat beramal ibadat . Dapat tingkatkan amalan dengan lebih baik, (mungkin sebelum ini selepas solat tak sempat zikir ) , patuh  suruhanNya dan laranganNya , puasa isnin khamis sentiasa , sunnah tak  dilupa , bacaan al-quran terjaga , amal kebajikan dan kebaikan tak leka .  Itu cukup berjaya buat kita .



Welcome Rejab.
Coming soon Sya'aban.
I can't wait for Ramadhan.
Continue amal in Syawal.
Istiqamah for the next others month.



 




 ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Tugasan baru  di hari pertama Rejab . Semoga dipermudahkan urusan .


16 comments:

  1. dah tak lama je lagi nak puasa .. kan ??

    ReplyDelete
  2. Semoga hari ini lebih baik dr semalam... :)

    ReplyDelete
  3. salam rejab,,
    semoga hari ini lebih baik dr smlm.. :)

    ReplyDelete
  4. salam kenal.. semoga rejab dijalani dengan penuh hikmah ya.. InshaAllah..

    ReplyDelete
  5. salam rejab..semoga bln ini sbgai lmbang persediaan mnghadapi ramadhan...

    ReplyDelete
  6. jom puasa ramai2 nakk. hehe. nak join segmen pka takkk??

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/05/segmen-pka-rahim-blog-cute.html

    tq :)

    ReplyDelete
  7. betul tu. org skrg ni sebok duk amal hadis daif. haih.

    ReplyDelete
  8. ahah...hdis bnyk yg dhoif org sebar..ape2 pun jom tmbah amal...xkira bila pun;)

    ReplyDelete
  9. perkongsian yg sgt indah..thanks cik keli....

    ReplyDelete
  10. Tambah amalan kita sebaiknya .
    Sama-sama semua :)

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah bulan rejab dah tiba dan tak lama lagi ramadhan pula menyusul semoga kita dipanjang usia utk berpuasa ramadhan pula nanti..insyaAllah:)

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)