Pages

May 8, 2012

Pil Daging Manusia ??

manusia sekarang ni bukan manusia
langsung takde sifat belas kasihan kemanusiaan
memang manusia tak bermanusia betol..
huh !


penyeludupan dari China !
pil berasas dari daging manusia mati dan baby  ..
aduhh baby tu ..

baby di goreng garing-garing ..
segaring-garingnya ..

lepas tu
di kisar !
ya di blender !
macam blender kat dapor kita tu ..
tapi mesti blender diorang lagi besar kan ..

kisar halus2  dan masukkan segala perasa secukupnya ..

siap !!

dapat membantu meningkatkan tenaga dan juga membahayakan  kesihatan ...
dapatkan segera dari negara China 



 
dari baby comel ni ..





jadi ini 


 



'''''''''''''''''''''''''''''''''

tak nak jadikan  baby  gambar sini
sedih .. sian baby comell..
baby katun tak pe ! eeee

9 comments:

  1. tgk kat berita tadi mmg tak masuk akal...zalim betol..

    ReplyDelete
  2. diorang ni semua nk dijadikan bisnes.. hurm..

    ReplyDelete
  3. part goreng tu xleh nak terima akal..@_@ zalimnye manusia sekarang ni kak... @__@

    ReplyDelete
  4. jahatnye!!tu bukan manusia dah..tahap lain dh tu..huhu

    ReplyDelete
  5. yeke?alahai biar betul.mmg kjam lah wat camni..

    ReplyDelete
  6. macam-macam. dunia dunia -_-

    ReplyDelete
  7. kekejaman! satu lagi mungkin kesesakan mencari wang..hmm

    ReplyDelete
  8. perubatan cina bab2 ubat memang genius kot tapi kalu manusia pun nak dbuat ubat bg manusia jugak makan memang kejam..sian baby sapa tah diblend..ish2

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)