Pages

May 7, 2012

tailor ooo tailor

baju tak jahit lagi ?!
kenduri kendara nak dekat ..
aish

tailor 1

"akak boleh jahit .. itu la . akak nak pegi Kedah ni minggu depan .. 3 minggu kat sana..kalau akak ade ni akak leh siapkan .."

kedai ni aku suke hantar kat dia ni ... banyak pengalaman. jahitan kemas .



tailor 2 

"hallo .. saya mau hantar baju boleh kah ."

"bila mau ? 10 hb boleh lah .."

"saya mau angkat 4hb tak boleh ka .."

"tak boleh2.. 10hb saja mau ."  nada lain mungkin aku takpaham bahasa


pes time pi kedai amoi nih. tak nak la pulak dia



tailor 3


"akak boleh jahitkan ..."

"adik nak bile.."

"hmm awal bulan 6 ni .."

"buat baju ape, baju kurung akak sempat la.."

"ok lah tu . baju kurung je.."

"ha masuk lah ."




ya ya ya rezeki akak tailor mai nih...
alhamdulillah ade yang sudi..
tu la tempah lambat lagi !


yes !
akhirnya !
harga ?
tak yah citer la ..
tailor profesional nasional memey mahal ..
terpaksa ..
kalau tak .. tak berbaju baru le aku kenduri nanti..

9 comments:

  1. Agagaga,alhamdulillah..murah rezeki tailor 3 :p

    ReplyDelete
  2. Hihi..ok la tu tailor last tu nk...bju krung mmg snang dr yg lain..upah mak dila jhit nmpknye thun dpn ler pkai..mcm2 krja dia buat dlu...hihi

    ReplyDelete
  3. SAYA BERMINAT UNTUK BERTUKAR LINK DENGAN ANDA!

    ReplyDelete
  4. Ingatkn baju raya td.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  5. wahhhhh. baju baru lagi. kehkeh :P

    ReplyDelete
  6. kak KAISARA : hee malas remeh2 baju lain..


    ASYRAAF :hehe baju raye pon belom tempah :)


    AL KISAH: :)


    CAMY : ye!baju baru !hehe

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)