Pages

Oct 22, 2013

Mana Nak Cari Ni


comey kan tapi bukan aku 


Nak cari baju nak cari baju


Jadi bila aku termaktub dalam kisah wedding dorang 
Jadi pengapit pengepit pengantin
Kena la ikut tema kan 


Bila sedare tu kawin tema kaler kuning campor merah campor kelabu pasir
Sepupu lain pulak tema kembang semangkok

Aku nati tema zaman purba je
Pakai daun-daun je macam Tarzan comey gitu 

Pengantin bahagia 
Dia minta tolong kita tambah kan hari bahagia dia
Tak salah kan 

Taun ni saja 
Dua sepupu laki kawin 
Dua sepupu pompuan kawin
Anak buah sorang 
Bertunang sorang

Aku ?

Tah

Lagi dua minggu nak tempah tailor mahai sikit
Woo judi tu woo

Baju nak kuning cayor
Kot-kot la korang ada butik online yang tau

Baju hari nikah dah settle
Ni untuk sanding je

Gila beriye kau macam kau yang kawen 
Heks 
 
Orang kata pening layan orang pompuan ni
Satu kenduri satu baju 

Aku kalau si pengantin tak minta tolong bertema aku tak heran 
Tapi akak abang sedara sepupu sendiri takpon kawan
Boleh kan 
=) 

Ke cane ?

14 comments:

  1. Hoho..tema tarzan?hebat tu pija..jimat2..pakai dedaun je..hehehe..

    ReplyDelete
  2. salam.. dah jadi pengapit, bukan bawah tanggungjawap pengantin ke sediakan? hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg kali ni tak la
      tu dulu mmg di sponsor
      hehe

      Delete
  3. Akak memang selalunya tak larat nak layan tema2 bagai ni. Apa taknya, nak cari baju siap, takder saiz. Nak tempah, tak ramai tailor yang pandai jahit baju saiz2 akak ni. Sudahnya, baju gi keje jer akak tibai. Hehehehe

    ReplyDelete
  4. Ada tema yg leceh sikit ni.. org nk kawin, kita pulak jenuh nk memikir hehee :D

    ReplyDelete
  5. Akak suka kalau ada tema.. nampk cntik jer..hehehe.. tp tak salah sebenarnya nk melaram sebb bukan selalu.. tp itu la tgk pada bajetnya jugak yer..jgn sampai membazir dah la.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhe
      Kan bukan selalu
      Berpada2 lah kan =)

      Delete
  6. Replies
    1. emm zalora
      dah tengok
      tapi xde saiz kecik
      gege

      Delete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)