Pages

Oct 25, 2013

Troli Membahayakan




Harga gula bersubsidi katenya kau 



Bahaya kau troli ni 

Satu
Nati aku masuk dalam troli tolak sendiri

Dua
Troli tu menjana nafsu aku shopping besar
Lagi kalau hujung bulan super market ada sale
Aku pon hyper aktif shopping

Tiga
Troli menyebabkan nati bakul motor aku termuntah 

Mana taknya
Shopping guna bakul pon aku tak tau cane nak susun dalam bakoi motor ni 
Siap sangkut handle lagi

Naseb bek aku tak sangkut kiri kanan kat seat belakang 
Kan ada penyangkut moto
Ha sangkut situ 

Atau pon pinjam troli giant ikat kat motor
Tarik bawak balik umah
Aku akan buat satu hari nanti kalau terdesak 

Satu bakul tu pon empat poloh hengget

Satu troli ?

6 comments:

  1. bley pe pinjam troli...ikat kat belakang moto...kikiki... tak penah lagi org buat tau... bley masuk book of record..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. pernah gak terpikir dulu nk try heret troli tesco dengan moto.. hehe

    ReplyDelete
  3. Bawa troli tu ikat dekat belakang sekali.

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)