Pages

Apr 13, 2012

Angerah Nasyeed.com dan Konsert

 

kepada peminat2 alunan melodi nasyid 
jom dapatkan pas masuk  ni  

buat pertama kali nye Anugerah Nasyid ini diadakan 
selalunya dekat AIM , ABP , 
tapi semenjak kategori nasyid dalam anugerah2 tersebut dimansuhkan
Munsyeed , Nassyeed.com telah menganjurkan majlis 
seperti ni untuk industri nasyid kita 

jadi 
dengan tanda sokongan dan keterujaan aku 

aku dapatkan jugak pas masuk ni 
dia suh aku buat slogan .
'' saya menyokong Anugerah Nasyeed.com & Carta Nasyeed.com kerana ...... ...
... bla .. bla .. bla ..''

aku buat empat slogan 
tiap 1 slogan aku anta gune satu  email, satu  nama , sattu IC 

eceh konon mengharap dapat lapan pasmasok
petang esok nye dia kol 



B       : ini .........
Aku   : ye saya 
B       :    anda berjaya bla bla bla
Aku   : owh ye . terima kasih ! 
B       : ni semua adik beradik ye hantar satu family 
Aku   : ( alamak kantoi ) aah , ye satu family 
B       : saya bagi empat pas masok ye
Aku   : ok ,terima kasih . jangan lupe bagitaw mak ayah ye 



teruje woo . sebab aku bukan rajin pon masok bende2 ni 
lagilah berslogan 
nak tengok syarat2 slogan pon aku nak pengsan 

disebabkan cinta aku pada nasyid 
masok jugak 
 

 
tapi untuk konsert je 
untuk Anugerah Nasyid 
malam ni 13hb Jumaat , di Tv Al-Hijrah
secara langsung jam 10 malam 

 

dan 14hb Sabtu 
jam 8 malam 
Konsert Nasyid di Pusat Islam Kuala Lumpur

 

 sape2 yang pegi 
jupe kat sane ye 
tegor2 lah ye

*kenal kau pon idak perasan artis 




2 comments:

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)