Pages

Apr 23, 2012

masih tak lapar !!

ye .
aku masih tak lapar
takde lagi selera nak makan

semalam hanya berbekalkan roti canai sampai ke malam
hari ini ?
sarapan nasi goreng ..
bukan empat  gantang aku makan ..
empat sudu je aku makan ..

mak aku dah mule pelik
anak aku nih buang tebiat ke ape diet
kih3

hari ni tak taw nak masak ape
ade bawal
ade udang
sebab aku takde feel nak makan
tak masak
tak membazir kan ..?

serius ni !
sampai jam tujoh tak lapar ..
nak kate ade rindu-rinduan ..
nak rindu ngan sape ?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

aku tak jeles pon sape2 makan sesedap mane..
sakit ke aku ?

5 comments:

  1. Mngkin sis ni kurus eh? Slalunya klu org nk kurus hilang selera mkn tau.. Err, prnh rsa dlu. Ke sis ni sakit ni?

    ReplyDelete
  2. SIS: hmm . takot je sakit ni.risaunye

    RAPUNZEL: cadangan bagus :)

    ReplyDelete
  3. saya pun sama.. saya lagi teruk.. kadang2 sampai sebulan x makan.. hanya minum milo,roti sejemput,x pun ayam seketul x pun minum susu... memang hilang habis slera makan... kesian tengok mak masak sedap2 tapi x makan... try paksa diri makan... hampeh... x boleh nak telan terutama sekali nasi...

    nie sekarang berbalik semula x nak makan...

    ReplyDelete
  4. YAYAH : itu le.hmm sedih jugak jadi camni.kesian kat mak :(

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)