Pages

Apr 12, 2012

BOLT

memandangkan semalam cuti kan
tengok tv cari lah citer ape yang leh di layan 
habes je tengok pertabalan diraja 
tak taw nak buat ape dah

tuka sane 
tuka sini 
tekan situ 
tekan sini
mau habes bateri remote aku nih

tv2 
BOLT
macam jakun kan
citer tu dah lame 2008 
aku baru nak tengok 2012
ceh

lantak la
aku tengok jugak 

barisan pelakon nya adalah ..



tu si BOLT ngan tuan die PENNY


 
  BOLT dan kawan2 nya .
hamster tu comel ! banyak mulut pulak tu ,



   
burung ni pening la .. tak habes2 macam penah nampak si BOLT
tapi kat mane .. kat mane .. itu je diulang2 nye .




   





BOLT !! 
  


okeh 
aku malas buat sinopsis
sebab korang sendiri dah tengok awal dari aku

sape pulak yang nak buat sinopsis lepas 3 -4 tahun  kan

aku lah kot orang nye 



11 comments:

  1. suka kartun, belum sempat tgk yg ni mesti best!

    ReplyDelete
  2. KAK HANIS suke ? hehe,kite lambat tengok ni.citer lame.
    tapi best !

    ReplyDelete
  3. eh akk pun x tengok lagi. nnti nak tengok la mcm best je kan!

    ReplyDelete
  4. hehe.tengok kak Asmara jangan tak tengok

    ReplyDelete
  5. kartun skrng xbest!.. gogo dragon ball.. go go baylade.. gogo crush gear

    ReplyDelete
  6. owh dragon ball sy tengok la najmi.hehe

    ReplyDelete
  7. hehe,aku pon x tengok lgi lah cita ni.sinopsis plez..hee

    ReplyDelete
  8. kite dah lupa dah cerita ni mcm mane. cuma ingat yg anjing ni boleh bercakap je haha

    ReplyDelete
  9. syahril : heee,xreti sinopsis.berterabor citer aku nanti.haha



    ILA : haha.semua boleh bercakap.

    ReplyDelete
  10. best jugak cerita BOLT ni. animation cute :)

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)