Pages

Apr 4, 2012

posmen

pagi-pagi rabu .ape yang aku tunggu setiap pagi ? mesti lah abang posmen . kadang-kadang pakcik posmen.
setakat ni takde pulok makcik posmen. hehe .

setiap pagi mesti datang abang posmen ni.ye ke abang ? tah2 sebaya . haha . tak kenal pon .
helmet full dia pakai mane nampak muka .

kalau kebetolan aku kat luar menyapu sampah menyampah , abang posmen mule tanye, ni alamat sini kan..padahal hari2 hantar pon betol je .

cume kadang2 datang surat sesat . asal nama ayah aku same je hantar ke umah .dah tak nampok bin ngan alamat kah . sudah aku pulok jadi posmen bidan terjun mencari alamat sebenar. haiyya .

tapi..

abang posmen hari ni kenapa kelam kabut.punye la laju motornye . dah tak makan ke brek kaki tangan nye .

boleh pulok melanggor peti surat menyurat aku tuh. aku pi ngintai , tengok2 haaa ..amek kau abang posmen bengkok cermin . takpe lah kan , bukan pecah.boleh betolkan senget2 sane sini .

tapi yang bangga nya . ada surat aku .. menari2 jari aku nak bukak .

alamat samaran .





haaa. tak nak bukak lagi .

mak  call :  '' jom makan luar tengahari ni ''

siap2 , k bai . lapoor .. rezeki jangan ditolak



:: kelam kabut kawan syaitoon ::




4 comments:

  1. CIKMOON: hehe.entah le.sampai skang takbukok lagi.

    ReplyDelete
  2. Laaah.. Bukak laa.. Kita pun nk tau jugak pebenda kat dlm tu. Hehe!

    Tp apasal posmen tu ekstrem sgt smpai brlanggar? Haha! Ksian dia..

    ReplyDelete
  3. haha! tahu takpe.kalau ade orang mau abg posmen malu kot.hehe

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)