Pages

Apr 16, 2012

cari kasut ..

susah jugak kan nak cari kasot
kasut A  tak berkenan
kasut B suke dah takde saiz kecik pulak
kasut H suke jugak takde saiz besor pulak

kasut K suke cantik saiz pon de mahal pulak
kasut P lengkap kenan di hati murah sangat pulak , tak branded
kasut R sempurna di kaki di hati , laki tak bagi

tak pon
dah beli sampai2 je umah
tup3 . tak bekenan pulak
tetibe sampai umah takmuat lah , tak cantik lah


nak cari kasut sesuai ,
pijak tuala basah ,
tengok kesan yang terbentuk kat tuala tu
kalau melengkung macam bulan sabit tu ,
kene la cari kasut yang ade pelapik
kalau leper je kesan nye
cari kasut khas yang sesuai ngan badan dan ketinggian kita


   

sape nak ?
tak yah sibuk nak isi minyak
minyak naik dah kan ... hehe

-----------------------------------------------

selamat bershopping kasot !


5 comments:

  1. Haha! Sbb tu la malas nk beli ksut.. Kbanyakan kasut sarung wrna hitam. Sbb mmg dah taknk pening kpala beli ksut wrna warni, hehe!

    ReplyDelete
  2. CAMY : wahh. mesti de koleksi kan ?



    SIS: bagus.itu yang terbaik!hitam sume padan kan ?hehe

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)