Pages

Apr 27, 2012

segmen XVIII :BEN ASHAARI DAN BLOG AKU



segmen abang ben lah !!

ok pes time join ..
teruje sikit ..

apa yang sama ngan abang ben ?
eh abang ben dah kawin saya belomm
haha

apa yang sama ngan belog abang ben la...

BLOG
SIMPLE

iitu je lah yang kemungkinannya ..
korang cam ne ?

 

25 comments:

  1. Wakaka! Sis pun join ehh.. Alrite, gud luck sis dlm segmen ni! Mudah2han misi bro Ben dgn sis trcapai!

    ReplyDelete
  2. hai pka pon join segmen abg ben.
    jom singgah blog pka.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html

    tq :)

    ReplyDelete
  3. as salam keli menari...

    singgah sini dari segmen yang sama...

    ReplyDelete
  4. Join jugak segmen ni...
    Hehheeheh... =D

    smbl mkn ikan keli blada... yummy... =P

    http://ayuejean.blogspot.com/2012/04/segmen-ben-ashaari-dan-blog-aku.html

    ReplyDelete
  5. singgah dr segmen yg sama... :)

    http://masrinasidek.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-dan-blog-aku.html

    ReplyDelete
  6. PKA,RAHMAH,SALYKIN,AYU,CIK KAY JUE , MASZ .... hehe .salam ukwah sume. :)

    ReplyDelete
  7. Datang dari segmen yang sama..salam kenal:)

    ReplyDelete
  8. yuhuu !! yana datang dari segmen yang sama ;)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum
    singgah sini dari segmen yang sama =)
    follow sini jugak =)
    jom datang blog saya pulak ye =)

    jemput baca entry yang ni..ada info berguna untuk dikongsi buat semua =)

    http://mksyahir.blogspot.com/2012/04/saya-tegur-sebab-saya-sayangkan-awak.html

    ReplyDelete
  10. saya tak join , tapi saya datang nak sokong :)
    happy blogging yea ..

    ReplyDelete
  11. FL ,AZIELA : selamat join :)


    MK SYAHIR : salam ukhwah :)


    TIA : thanks sokong !

    ReplyDelete
  12. kunjungan balas...thanks ^___^

    ReplyDelete
  13. SA FA AZ : welcome . thanks ke sini :)

    ReplyDelete
  14. salam..iman dtg dari segmen yang sama dan membalas kunjungan cik keli kite nie...iman siap follow lgi..

    ReplyDelete
  15. Dtg sini melawat awak. hehe lambat kan saya ? ;) jom g blog saya..

    ReplyDelete
  16. AYU: salam.thanks datang sini :)


    DIERA:hye.salam ukhwah :)

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)