Pages

Apr 9, 2012

Dear Valued Customer

assalamualaikum wbt. selamat pagi semua . alhamdulillah bernafas kita lagi hari ni kan .

hari ni macam bese tunggu pakcik or abang posmen datang bawak surat  tebal sejengkal .

surat hari tu pon baru bukak .nak surat lagi .

ok aku dah bukak pon. haa ??! surat ape ni .. mengalahkan terkejot dapat lamaran kawen ngan Aaron Aziz. berangan je lebih kau . 

koyak punye koyak surat . gam nye kuat betol. tak bagi aku bukak ke ape  .aish.


Greetings ,
Dear Valued Customer ,  bile pulak aku melanggan kau ? haha
........... has issued a cheque by order of Syarikat ..............................   payable to ........
Details of this pay-out voucher are as follows :

Syarikat ............. hopes that you are satisfied wth the service rendered , Kindly contact ....... if you need further clarification .Thank you .



SAMA SAMA ! memang berpuas hati pon . tak payah nak contact2 lah . saya paham surat awak ni.


blink blink mata . dapat cek la ! macam dapat durian runtuh 1000 biji pulak rasenye .

kembang hidung mengalahkan terowong Kuala Kangsar bagitaw ayah mak dapat duit . 

mak : jangan kau nak perhabeskan duit tu ye . biar diam2 je dalam bank tu .






banyak jugak la kan dapat ni . lebih sembilanpulohsembilan sen taw . banyak la tu .


 ------------------------------------------------

terima kasih ya Allah . Alhamdulillah ^^


4 comments:

  1. Cheque apa ni?? Kureng fhm la.. Duit free ke? Wakaka!

    ReplyDelete
  2. SISAl: HEHE. cek dari syarikat.duit dari ape tah.mak ayah tau la.wakaka ~

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)