Pages

Apr 20, 2012

boleh masuk ke tak ?

dah selesai menyegarkan diri
perot pon dah suka hati

bejalan la masok balik pusat islam
tak jaoh pon..
masjid negara dan pusat islam tu berhadapan je..
dekat jugak kan ?
lebih sepoloh setengah langkah ..

dah pukol bape ni
aik..alamak . lebih pukol sembilan dah
konsert mesti dah mule

muka  bangga nye di red carpet ngan bawak pas masuk ..
sampai depan pintuuu

abang A : " dik , tak leh masok lagi ye.. tunggu waktu rehat ,tengah live ni ..''

erkkk !

ceh ! abang pelisssszzz
*rayuan hati semata2


abang C :
''dik , ambik ni dulu air ngan buku ni .. ha bace sambil tunggu2 ni ye ..
jangan masam2 muke''


  

aku suke botol nye slim
so minum air nye pon slimm
muahaha


tup !

lalu depan kami ..
artis nasyid !
aku taw korang tak heran kan
aku heran berbanding berita harian !


  
Che Amran Idris 


haa .. ni kali kedue aku nampak live

wahh 
dia senyum kat aku lah ..
*ok jangan perasan dia masok melamar kau

Raihan ni pernah je  buat  show di Royal Albert Hall
tak salah aku lagi awal dari Datuk Siti ..

--------------------------------------------

abang B : '' ok dik , boleh masok .. ''


rupenye live sikit je mule2 ..
lepas tu sume nye rakaman ..
patot la tak bagi aku masok ..
cakap awal2 mase baru usia aku seminggu kan senang ..

jalan punye jalan turun punye turun
konon turun tangga ayu se CINDERELLA

pop!
kaki terjelepok !

fuhh!
naseb bek gelap !
diorang tak nampak kot 
sume macam khusyuk tengok pentas je... 

tapi aku rase abang camera nampak kot..
ngeeee....

*ok! jangan nak gelak sangat





2 comments:

  1. cover la jatuh buat2 tengok apa yang tengah lekat di kain @ kasut.hehehe..

    ReplyDelete
  2. HANA: hehe.nak cover pon cam taksempat dah..

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)