Pages

Apr 23, 2012

romantis ke lelaki ?

romantis kah laki ?

ye ke perempuan ingin kan laki romantis
aku ? entah .

tak macho kot kalau jadi laki romantis nih



kepada sape nak tunjukkan romantis nih ?

teman wanita ? mungkin sebab jarak jauh . so dengan cakap ayat2 romantis sebagai tanda ikhlas dan kasih sayang pada dia . kalau tak jarak jauh ? jarak dekat sejengkal ?

sifat romantis pada tiap orang berlainan dan masing2 punye cara tersendiri . dan seharusnya diberikan kepada insan istimewa iaitu teman hidup . isteri lah kan .

awak ?



sifat romantis ?

- buka kan pintu kereta setiap kali keluar masok
- jadi tempat meluahkan perasaan tidak kira marah , sedih , gembira
- beri bunga ros segala warna berpuluh2 jambak dengan tanah sekali
- berkata2 dan menunjukkan tingkah laku yang menyenangkan dia

awak camne ?



lelaki romantis ni playboy ?

- tidak . romantis tu datang dari hati setulus murni bersih ikhlas . ( kalah minyak cap Murni )
- mungkin ya . kerana lelaki romantis ni pandai bermain kata2 .

 ye ke awak ?



andai pasangan mengatakan anda tak romantis ?

- berserah. sudah lakukan yang terbaik .
- sedih . tak dihargai rupenye .
- tak ape . mungkin dia tak perasan apa yang saya dah buat.
- saya terima . akan datag saya akan cube untuk jadi lebih romantis.

hmm awak ?


perkara paling romantis pernah dilakukan ?

- hadiahkan teddy bear besar sebagai pengganti diri   ( mungkin bersaiz bear sebenar )
- bunga mawar berjambak2 dalam mase sehari
- kejutan dengan hadiah dan parti birthday
- dinner light  (  lilin wangi , bunga api , mercun , meriam )

awak buat ape ?




----------------------------------------------

aku ?

1.  kepada aku je suami yang tunjukan romantis
2.  sifat romantis dia bila dia pandai mengambil hati mak ayah keluarga aku
3.   suami aku playboy pon dia main kat taman permainan ngan anak2 je
4.  aku akan anggap segala yang dilakukan suami adalah romantis dalam menjalani hari2 seterusnya 
5.  perkara paling romantis yang aku tunggu ialah ketika diijab kabul kan


errr .. cakap sebelom kawin boleh la kan 
dah kawin nati ? 
 

insyaallah  ^-^

 



4 comments:

  1. suka baca yg terakhir tu.. dari no.1 hingga 5.... :D
    kalau nak tunjuk romantis tu... biar lah tunjuk lepas kawin... kan... :D

    ReplyDelete
  2. ya MASZ , dengan suami yang lebih manis. muahaha!

    ReplyDelete
  3. alamak arjuna tak romantis laaa.. romansssss ade laaa huahuhauha

    ReplyDelete
  4. ARJUNA: huahuahua..kuing3.alamak..

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)