Pages

Apr 17, 2012

segmen XII: HASRULHASSAN.COM Promosikan Blog Aku

tengok ..
segmen lagi
taknak tengok sudah
name kau bedah
name aku bukan joyah

*ok merepek !






soalan nye berbunyik begitu 

tajok belog anda
Keli Menari 
 
nama blogger 
nama panggil saya Nur 
 
belog dilahirkan 
Keli menari dilahirkan pada 9 mac 2012 
nak potostat sijil lahir ke ?
 *ok nak kene ketok !


sebab berbelog
err nak tambah ilmu , tengok belog orang yang lawo2 , nak komen entry orang habes habesan , nak menambahkan kenalan kawan2 taknak kawan beribu nak trillion , nak menambahkan lagi bil letrik , nak menenggelamkan keyboard laptop ( ade peluang beli baru kan ) dan ....
huh satu nafas je eh 
* ok jangan merapu 

11 comments:

  1. hai awak...miss z datang dari segmen yang sama...
    jemput datang blog miss z

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/04/hasrulhassancom-promosikan-blog-aku.html

    ReplyDelete
  2. Ceh, penuh la pulak form bwah skali tu.. Hehe! Dh join segmen tu, apa kta join segmen brader ni pulak.

    http://saedramadhan.blogspot.com/2012/04/segmen-follow-memollow.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Al-kisahSaedRamadhan+%28Al-Kisah+Saed+Ramadhan%29

    Wakaka! Ok la tu kan?? Good luck!

    ReplyDelete
  3. MISSZ : hye :) ok .

    SIS: ok! akan diterjah,thanks!

    ReplyDelete
  4. Askum tuan blog..salam kenal dari segmen sama...


    http://sayurlemak.blogspot.com/2012/04/hasrulhassancom-promosikan-blog-aku.html

    ReplyDelete
  5. jalan-jalan sini :)

    http://juliajamaludin.blogspot.com/2012/04/hasrulhassancom-promosikan-blog-aku.html

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)