Pages

Apr 22, 2012

tak makan tapi ...

tak makan tapi ..
tak lapar ..
pelik !
tapi itu yang aku alami ..

kenape entah
aku tuan badan pon tak tahu
putus cinta tak becinta pon..
nak frust menonggeng guling ape ..

nak kate aku kene bayar hutang itu ini
setakat ni belom lagi ..

hmmm
aku tak makan lagi
dari pagi
sampai malam ni

last pagi tadi roti canai
itu pon tak sampai separoh
sampai sekarang
tak laaapaarr..

yang pelik
selalunye aku tengok makanan
laju je tangan , mulut , perot ni

tadi aku pi je dapor..
tengok lauk mak yang terliur
ketam masak lemak
ikan sweet sour
tapi ..
aku tak de feel eh ..
hilang nafsu makan ?

nafsu makan !
balik la ~ ~

13 comments:

  1. Eh, boleh la diet2, kuruskan bdan sis! Bkn snang tau nk hilang slera mkn ni. Sy nk makin lama makin chubby.. (TT_TT)

    ReplyDelete
  2. SIS : kuruskan badan ? hehe . dah kuros sangat nihh. kih3

    ReplyDelete
  3. x makan tp x lapar...
    ahhhh rasaksa apa ni??????
    keh3...

    untung la,xyah masak =P

    ReplyDelete
  4. EZAD: raksasa kuros ! haha .untung le ~~


    CIK LYNN: air? boleh jugak ..klu dok umah ni kurang sikit.hee


    kak KAISARA: hehe.akak nak ?

    ReplyDelete
  5. hati-hati sakit....kunjung aku yu ada solusi buat kamu !

    ReplyDelete
  6. ek eh , same mcm kite jugak la . hahaa

    ReplyDelete
  7. ALKISAH: tak puasa pon..hilang selera makan je..


    MY EYES: haha.ade geng !

    ReplyDelete
  8. sama lah macam ayu sejak akhir2 ni tak lapar walau tak makan.nak makan lak tak tau nak makan pa.huhu

    ReplyDelete
  9. AYU : hehe.ade geng jugak lah ni..pening jugak kan layan hilang selera nii

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)