Pages

Apr 16, 2012

belanja la lagi ..

dah makan tengahari ?

saje nak kongsi makanan sikit
lepas je dapat surat dari abang  posmen ritu
dapat panggilan jemputan khas makan tengahari percume !

malas nye nak keluar 
tengahari matahari terpacak kepala tuh
gagah kan jugak sebab restoran makanan arab dannn
orang belanja  ~ ~ !!

kak : oder je ape2
aku : iye ? ok . nak ni bla bla bla

rezeki jangan ditolak



        
kebab kambing 
( bukan name sebenar )


   
banana boat split 
( pun bukan name sebenar )



banana split tu lupe pulak nak amek gambo real
dan masalah aku nak ingat name makanan yang habes popular 
mungkin jugak sebab lupe diri  nampak makanan 
 
menu dia ikot hari 
aku nak kebab lembu 
kambing bukan tak suke , tapi susah la nak cari yang pandai masak kambing ni 
kambing ni pon panaskan badan 
musim panas makan panas
haruuuuu ~~~

satu je pelik sup nye, sup ape ntah 
rase labu .. aku bukan si LABU LABI nak sup  ni 
tapi not bad la
sebab aku penah makan lagi sedap dari ni 

terima kasih kepada kawan mak yang belanja
rajin2 lah lagi ye 
perot saya sedia menerima seadanya 


-----------------------------------


:: menyebut yang benar tidaklah akan menjauhkan rezeki ::


6 comments:

  1. kalo orang belanja, makanan tak sedap pun jadi sedap ^^

    ReplyDelete
  2. wah! kebab !! i like it . aduii~ meleleyh ~ hahaha

    ReplyDelete
  3. Belanja?! Alhamdulillah.. Untunglaaaaah!
    Makanan pun nmpak sodap je.. Hulur2 la kat sini skit, hehe!

    ReplyDelete
  4. aku suke kambing!!!

    ReplyDelete
  5. CAMY :betol! jadi selera bertambah


    SIS:alhamdulillah.nati sy pos.hehe

    ReplyDelete
  6. MY EYES: suke jugak! same lah ;)


    RAPUNZEL: suke?wahh ambil lah.

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)