Pages

Apr 17, 2012

ayah naik dulu !

selamat tengah hari semua
dah makan belom ?

aku memang tunggu je tengahari ni
nak citer kat ayah pasal kete

ececeyh
tengah makan mule lah alkisah ....
aku punye bangga lah citer kat ayah  proton preve' lalu depan umah
''  senyap ayah enjin dia .. zussshhhhffffuuhh gituh  ''
''  owh lalu depan umah tadi ke ? ''
''  iye lah , boleh la lepas ni pi test drive  "

konon real lah bunyi tu kann ?




reaksi  ?




" owh , ayah yang lalu tadi tu . best ! senyap enjin dia , tapi tak nampak pon . tido ke ?''
'' tido ? mane de tido . tengah sidai kain la . patot la macam kenal mase melintas tadi ,, ghupenye ... ''



 aku ?




huwaaa
sabo je laa
naseb baik nasi ade lagi
kalau tak dengan pinggan2 aku makan


aku yang beriye nak pi test try cube
rupenye ayah aku lagi cepat !


boleh pulak kate aku tido lagi ?
memang ingat aku ni bibik kot tadi kat luar


amboi ayah baru test try cube  kete baru
tak nampak aku 
belom lagi dapat bini baru 



pengajaran --> lepas ni sidai kain pakai dress macam kad red carpet

8 comments:

  1. Hahaha! Ingtkan sapo la tdi.. Abah rupanya.. Patut la ada feeling nk sruh brhenti, nk msuk sekali..

    ReplyDelete
  2. SIS: hoho.geram pon de! haiyya

    ReplyDelete
  3. hihi.. kelakar pulak rupanya ayah sendiri yg test drive.

    ReplyDelete
  4. cian..ayah pi test drive x ajak keli :)

    ReplyDelete
  5. CAMY :haha.sabo je la


    ASMARA: tu la kak.aish.sabo je le


    RINA : hehe.kene tinggal

    ReplyDelete
  6. wahh hebatnya ayah yg cube dlu...sgt pantas..

    ReplyDelete
  7. BIEY: haha.taw takpe.ye2 je nak ajak.

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)