Pages

Apr 13, 2012

pelukan sihat

erkk .. 
macam geli pon ade tajuk nye kan 
pelukan sihat

aku tak kate ia betol 
tapi sekurang2 nye kita berpelok ni 
rapat ukhwah kan ?

hey bukan dengan laki pompuan ye
lain lah laki bini makcik pakcik abang adik kakak abang 
sape2 je lah kan 
janji halal 

kalau ngan pakwe korang pon kate halal 
tak taw lah aku 

------------------------------------------------


jika inginkan hidup lebih lama memerlukan empat pelukan sehari 


jika ingin kan kesihatan berpanjangan peluklah keluarga mu 
lapan kali sehari 

keluarga kucing  

     
    

nak awet muda dan bahagia setiap masa ?




duobelas pelukan setiap hari 

------------------------------------

aku tak ngajar bende bukan2 ye
ini info je
jangan nak pecaye sangat lah

tapi kalau kite hari2 pelok mak ayah laki bini adik abang kakak kite
bahagia kan 
bile bahagia , seronok , 
bile seronok takde stress
takde stress kita senyum je
senyum je kite awet mude le


7 comments:

  1. datang jalan2 dan follow

    http://www.mykarya.net/2012/04/segmen-jom-tambah-followers-bersama-mr.html

    visit me back, eh!

    ReplyDelete
  2. yang penting happy go lucky insyaAllah...

    ReplyDelete
  3. nice entry ni .merapatkan ukhwah silaturrahim adalah lebih baik .

    ReplyDelete
  4. Yasmin : tambah ukhwah ngan bantal pon ok.hehe




    kak HANIS : yup betol.insyaallah :)

    ReplyDelete
  5. MY EYES: yup.rapatkan ukhwah,isnyaallah :)


    SYAHRIL :pon boleh kucing.rapat ukhwah :) hehe

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)