Pages

Apr 18, 2012

segmen XV: SEGMEN PKA RAHIM : SURPRISE..!!!

 

 hoho
segmen lagi 
korang bosan ?

entah si keli ni macam takde entri lain 
ni segmen dari cik Pka Rahim
jom join belog cun melecun bom kebabom nih
ok melampau sudah 

saya nak tag ni cik suka berangan
syarat !
Buat entry mengenai sebarang kejadian yang sangat mengejutkan yang pernah berlaku dalam hidup anda.. contoh : surprise party ke, jumpa hantu ke, dan macam-macam lagi.. janji anda pernah rasa 
terkejot bangat ibarat jantung berhenti berdegup seketika di saat itu :)

haaa
aku jarang lah nak merase disurprise kan
keje nye surprise kan orang je
kenekan orang memang best!
ok
aku tak taw lah nak citer ape
takpe aku cube

 ---------------------------------

ade roadblok ..


sampai turn aku ..
katenye moto aku tak sesuai ngan aku
ngan umur aku
tak boleh lebih 135CC
110CC boleh katenye


aik ?
pelik. moto aku memang 110CC


tengok2 bukan moto aku
number plat lain !


rupenye tertukor motor mase parking
padehal aku kunci
upenye tersalah sorong


pi balai
wat report
isi borang
borang penoh
polis suh aku liquid mane yang dah isi!
pastu baru leh isi borang

selesai di balai


balek ngadu kat ayah
ayah : '' ape ! macam ne leh jadi ! "  ( semarah2 nye )



huh.bepeloh2 aku
tekejot kezut
keluor jantung tak masok2 balik



nasib baik mimpi je
hooo
mainan syaitooon betol !
tapi memang terkejot sebab disergah ngan ayah ! huaaaa

12 comments:

  1. baru nk th kesudahan cerita... mimpi rupanya hik2...

    ReplyDelete
  2. eh igt betol-betol tau.
    huhu
    neway thanx join segmen pka :)

    ReplyDelete
  3. heele...mimpi rupenye..hampeh..jumpa lagi dlm segmen abg nasz....:)

    ReplyDelete
  4. EINTAN: haha.tekjot debar kan? :)

    ReplyDelete
  5. Hahaha! Sy pun pelik, takkan la kunci sis boleh ngam dgn jnis mtor CC lain? Mimpi daa! Apa pun, good luck sis!

    ReplyDelete
  6. SIS: haha. yolah .sebab mimpi lah boleh masok kunci lain.
    thanks !

    ReplyDelete
  7. ye ye je...
    bru nk caye... tp tpikir gak cmne kunci bleh msk klu moto org....?
    skali mimpi daaaa.... hehehhee....

    http://ayuejean.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-surprise.html

    ReplyDelete
  8. AYUEJEAN: amacam? debor tak.hehe

    ReplyDelete
  9. hehehe..ingatkan betol2 la tadi. :)

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)