Pages

Apr 4, 2012

kain oh kain II

huhuk. maaf la terbatok kuat pulak . sampai korang terbangon nak tengok kite pulok.

aush perasan. maaf .

ni ape kes si tuan keli tak tido2 lagi . pasal kain lah .

haaa kain. ececeyh . melipat kain . tunjuk rajin pulokk . ehem2 .

mane tak rajin . sebakul membumbung . dah hujan panas panas hujan jadi bertindan2 la kain tu. hehe

boleh je lipat petang tadi . tapi konon2 tak nampak lah bakol bosao tu .

datang emak , ''ni kain ye'' .

eceh. aku pon ngangguk tande paham.

hamek kau malam ni . bersilat berlipat kain .

huwaaaa . menguap sudah .siap dah pon .



:: jangan ikot langkah si keli seperti ini ::

8 comments:

  1. RAPUNZEL:alamak? jom merajen.hehe

    ReplyDelete
  2. KAISARA:hehe.kalau suke taksuke kak memang penoh la umah ni.kan3 :)

    ReplyDelete
  3. Hahaha! Bersilat ehh.. Sy pun mcm tu, sis. Klu dh brtimbun tu, mmg malas..

    Tp ada bg tips, klu nk ringan, 1 hari kena hbiskn bsuh, sidai, lipat. Then bg kita akn jdi mudah. :)

    ReplyDelete
  4. SIS AL : buat camtu jugak.siap segalanya 1hari.tapi bile datang busy memang takmampu lah.haha

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)