Pages

Apr 29, 2012

oooo perot ..

erkk..sakit betol perot.

"ade baby ke "
"erk .. jangan nak baby sangat lah .. suami pon belom ade .,ish "

kurang makan ?
kesan dek hilang selera dulu ke ? lama betol efek nya..

terlebih makan ?
uish selama ni terlebih makan sihat je..
hmm..tengahari tadi aku makan ape eh ..
nasi ! ayam ! kari ! telur goreng !
*ok jangan ngate aku pelahap

salah makan ?
tadi aku makan sume ok je..
mane ade makanan kulat , rosak , basi ..

salah kenduri ? tak pegi kenduri pon...
kalau aku pegi tak sakit kot..mak ayah aku elok je..
rugi pulak tak join makan2 kawin ni..
 

tapi tengok ade udang goreng ni..macam sedap je..
oo jangan cari pasal perot !



      


kenape gambar tu sakit belah kanan..
ye..aku sakit belah kanan ..
kenape eh ..

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

kalau sakit perot tanda orang nak belanja makan ke..hehe





9 comments:

  1. camtu pulak ye... hehehe... kalo camtu saya pun nak sakit perut lah... hehehe... ade orang nak blanje makan.... ;p

    ReplyDelete
  2. Tahan2 sis.. Rilek3, jangan nngis.. Salah mkn tu.. Apa kta legakn prut dgn msuk dlm tndas? Hahaha!

    ReplyDelete
  3. perot sakit tanda orang nk blanje makan?hehe adehh..tetibe sakit prut! :P

    ReplyDelete
  4. SIS : hehe.tak nangis lagi nih.tapi memang sakit .


    haaa dah dok sume sakit perot..haahaa

    ReplyDelete
  5. Adehh perut sakit pulak . . Blanje makan pls ? hihi . [:

    ReplyDelete
  6. NAJWA : hehe.sakit perot nak belanja jugak ?


    ALKISAH: bukan sebab itu . ni sakit lain ..

    ReplyDelete

menari-nari jejari kawan-kawan si keli menari
jangan pening ayat atas tuh. komen je :)